Kirjoittaja Aihe: tupakoinnin lopettaminen!?  (Luettu 3814 kertaa)

sinivirta

• Tulokas
  • *
    • Profiili
tupakoinnin lopettaminen!?
« : 27.10.16 - klo:13:57 »
elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele? katsoin ite netistä näitä: w www.siu.fi w tai w www.paulsaar.com w ?

T: todella halukas lopettamaan!!
 :-[

kontiainen65

• Jäsen
  • **
    • Profiili
Vs: tupakoinnin lopettaminen!?
« Vastaus #1 : 27.10.16 - klo:19:18 »
Hei. Olen itse lopettanut tupakoinnin n. 4 vuotta sitten. Useita kertoja ensin yritin ja viimein se onnistui. Viimeisellä kerralla käytin aluksi pari viikkoa nikotiinipurukumia 2 mg ja sitten kun halusin lieventää ja ajattelin että en viitsi enää jauhaa purukumia, vaihdoin 1 mg tabletteihin. Onneksi pääsin eroon turhasta tavasta. Sillä suurin osahan tupakanpoltossa on tapaa ja loput riippuvaisuutta. Otin aina vaan purukumia, kun tuli mieleen, että nyt voisi polttaa tupakan. Sitten ne kerrat harvenee kun haluttaa polttaa. Päätös siitä on tärkeä ja että pysyy päätöksessään. Kun tulee oikein tiukka paikka ja olet vähällä polttaa niin ajattele vaan, että himo menee kohta ohi. Ja ota tosiaan siihen himoon vaikka se purukumi tai tabletti tai mitä ikinä keksitkin nikotiinin tilalle. Ei se helppoa ole mutta toteutuu, jos vaan et polta.

japekan

• Jäsen
  • **
  • Etelä-Häme
    • Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.16 - klo:09:44 »
Aika ovelia mainoksia pukkaa sähkötupakkakauppias.

jiihoo II

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.16 - klo:12:06 »
Ihmettelinkin mikä juttu tää on...

jger

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #4 : 28.10.16 - klo:13:37 »
-- Juha