Kirjoittaja Aihe: Ostan jaokkeita, mehiläisyhdyskuntia, linko + muuta tarvikkeistoa  (Luettu 1511 kertaa)

Riku Peltonen

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Hei!

Jos olet esim. lopettelemassa omaa työtäsi mehiläisten parissa, olisin kiinnostunut mehiläisyhdyskuntien - jaokkeiden - pesien (mieluusti puisten) - järkevän lingon ym. tarvikkeiston hankinnasta. Ensimmäinen kesä olisi mehiläisten parissa tulossa. Mehiläistenhoitokurssin olen käynyt ja viime kesän opetellut ystäväni kanssa pesäkäynneillä käytännön asioita.

Asun Uudellamaalla Fiskarsissa ja minulla on pakettiauto käytettävissä, jolla pesiäkin olisi kätevä kuljettaa. Otathan yhteyttä, jos sinulla on välineitä valmiina uudelle käyttäjälle tai mehiläisiä uudelle hoitajalle.

TeemuK

• Jäsen
  • **
    • Profiili
Kaluston vaihdon takia myynnissä langstroth-kokoista eristettyä puulaatikko, puista pohjaa, vesikattoa ja syöttökehikkoa ämpärillä. Lisäksi tarjolla 1700kg hunajasäiliö ja 8 kehäinen kääntyväkorinen automaattilinko. Kysele jos kiinnostaa 0405454608.

AMHRVH

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Olisi 3 kautta kätössäollut automaatti 4. kehän linko. jos kiinnostaa soittele 0456714840

aamaa

• Jäsen
  • **
    • Profiili
Mulla on n. 8 yhdyskuntaa, LS lootia kehiä ( myös rakennettuja) linko, hoitovermeet ym. Ilmeisesti joudun lopettamaan ainakin toistaiseksi, joten myyn koko arsenaalin. Yhd.kunnat 170,- kpl ja myyt vermaat käypäseen hintaan. En kuitenkaan ilmaiseksi anna, koska saatan joittenkin vuosien jälkeen aloittaa uudelleen. Soita 050 595 6957
Terv Mauri Aaltonen Lahti